نارضایتی از بازگشایی مدارس در ایالت کالیفرنیا

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، بازگشایی محیط های دبیرستانی در ایالت کالیفرنیا درحالی که همچنان ویروس کرونا در آمریکا بالاترین آمار مبتلایان در دنیا را به خود اختصاص داده ، باعث ناخرسندی دانش آموزان و والدین آنها بویژه در منطقه لس آنجلس شده که از تراکم جمعیتی بالایی برخوردار است.

نارضایتی از بازگشایی مدارس در ایالت کالیفرنیا

تارنمای خبری آمریکایی لس آنجلس تایمز با انتشار این خبر نوشت: معلمان دبیرستان پانوراما از اینکه مشاهده می نمایند بعضی از دانش آموزان در سرکلاس درس حاضر شده اند ابراز ناخرسندی کرده اند.

بنابراین گزارش پاتریشیا فرانچسکو از معلمان این دبیرستان خطاب به اندک دانش آموزانی که در محیط و کلاس های درس این دبیرستان حاضر شده اند گفت: از اینکه شما را در اینجا می بینم راضی نیستم و خطاب به آندسته از دانش آموزانی که هنوز بصورت مجازی بر سرکلاس درس حاضر شده اند گفت: با شما می توانیم بر این شرایط فائق آییم.

لس آنجلس تایمز نوشت: بنابر اطلاعات و داده های منتشر شده ، در ایالت کالیفرنیا بویژه در بخش لس آنجلس و سانفرانسیکو که جمعیت بالایی دارند تنها 17 درصد از والدین مایل به حضور فرزندانشان به صورت حضوری در محیط های دبیرستانی هستند.

لس آنجلس تایمز در گزارش خود اضافه نمود: مدارس موجود در مناطق سانتا آنا و برناردینو واقع در دو بخش اورنج کانتی و سن برناردیون ایالت کالیفرنیا تا به امروز اقدام به بازگشایی محیط های درسی خود بطور کامل نکرده اند، در بعضی از مناطق ایالت کالیفرنیا نیز تنها 20 درصد اقدام به بازگشایی محیط های درسی خود کرده اند اما این درحالی است که در بخش ریورساید بازگشایی مدارس و محیط های درسی به میزان 70 درصد انجام شده است.

بنابراین گزارش، ایالت کالیفرنیا و بخصوص ناحیه لس آنجلس بالاترین تراکم اجتماعی و همچنین بالاترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را در آمریکا به خود اختصاص داده است، در دیگر نقاط این ایالت مسئولان آموزشی درحال آنالیز چگونگی بازگشایی دوباره مدارس و مخاطرات و فوایدی هستند که این امر می تواند به دنبال داشته باشد.

درحالی که رسانه های آمریکایی از واکسیناسیون حدود یکصدمیلیون شهروند آمریکایی به کرونا خبر می دهند، این کشور هم اکنون با بیش از 33میلیون و 400هزار فرد مبتلا به کووید-19 روبرو است که از این تعداد نیز بالغ بر 595 هزار نفر جان باخته اند. براین اساس آمریکا همچنان کانون شماره یک شیوع این ویروس در دنیا است.

ایالت کالیفرنیا با بیش از 3 میلیون و 700هزار مبتلا به ویروس کرونا و بالغ بر 62هزار جان باخته بالاترین آمار مبتلایان به کووید-19 در آمریکا را به خود اختصاص داده است.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "نارضایتی از بازگشایی مدارس در ایالت کالیفرنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی از بازگشایی مدارس در ایالت کالیفرنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید