علی موسوی: رفتارهای ساپینتو در فوتبال طبیعی است ، ما ایرانی ها حساس هستیم

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، علی موسوی مهاجم پیشین استقلال اعتقاد دارد، هنوز صد درصد قهرمانی از دست استقلال نرفته و بازیکنان این تیم باید تا هفته پایانی کوشش نمایند، اما تمرکز خود را روی جام حذفی بگذارند.

علی موسوی: رفتارهای ساپینتو در فوتبال طبیعی است ، ما ایرانی ها حساس هستیم

موسوی در گفت وگو با وبلاگ ماه موزیک با اشاره به تساوی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گفت: با این بازی که دیروز استقلال انجام داد متاسفانه با صلابت کامل در زمین حاضر نشد. به یک گل قناعت کرد که حریف هم آن را جبران کرد و 2 امتیاز مهم از دست رفت. با این حال باید به آینده امیدوار بود و منتظر لغزش دو تیم سپاهان و پرسپولیس در هفته به جای مانده باشیم.

وی اضافه نمود: استقلال در جام حذفی خوب نتیجه گرفته است و باید این رقابت ها را محکم بچسبد تا قهرمان گردد. در کنارش نیم نگاهی هم به لیگ داشته باشد. به هرحال باید قبول کرد، کار در لیگ سخت شده است، اما به طور صددرصد هم نباید نا امید باشد چراکه همین استقلال تا دو هفته پیش صدر جدول بود و الان هم دو هفته و شش امتیاز به جای مانده است. امکان دارد، هر اتفاقی بیفتد.

موسوی درباره اینکه استقلال سه هفته است که دچار افت شده، تاکید نمود: استقلال در سه مقطع دچار افت شد یکی اول فصل بود 4-5 بازی نخست که ساپینتو از تیم شناخت نداشت، اما بعد از آن تا جام جهانی خوب کار کردند. یکی هم بعد از جام جهانی بود که دچار افت شدند. آخری هم همین سه هفته پیش بود، اما امیدوارم در این دو هفته اتفاقات به نفع استقلال گردد و با روحیه در رقابت های جام حذفی شرکت نمایند. به هرحال جذابیت فوتبال به همین اتفاقات غیرقابل پیش بینی است.

این پیشکسوت استقلال درباره اینکه آیا باید قرارداد ساپینتو برای فصل آینده تمدید گردد، گفت: ساپینتو مربی بدی نیست. استقلال هم در این فصل از لحاظ کیفیت بازی خوب بود. بازیکن کم داشت در خط هافبک و مهاجم با کمبود بازیکنان شش دانگ روبرو بود، اگر بازیکنان خوب جذب نمایند با توجه به اینکه ساپینتو از استقلال و فوتبال ما شناخت پیدا نموده است، می توانیم بگویم نتایج بهتری خواهد گرفت.

او افزود: روی فکر ساپینتو کار نموده اند. او سر مسائل داوری و اتفاقات پیرامونی حساس شده است و برای همین در هر سوتی واکنش نشان می دهد، اما نمی توان ایراد گرفت چراکه هر مربی خصوصیت خودش را دارد. یکی آرام است، یکی هم مثل ساپینتو رفتار می نماید. در فوتبال هم چنین رفتارهایی عادی است. ما ایرانی ها گاهی حساس می شویم. الان مربی اتلتیکو مادرید را ببینید؛ رفتارهایش از این هم بدتر است. همواره هیجان دارد، همواره جنجال آفرین است. ساپینتو هم از اول فصل چند بار اخراج و محروم شد؛ اگر می خواست تغییر کند تا الان تغییر نموده بود. او همین است. اینطور نیست که ایران بتواند تغییرش بدهد. امیدوارم استقلال با راهنمایی او بتواند در جام حذفی قهرمان گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "علی موسوی: رفتارهای ساپینتو در فوتبال طبیعی است ، ما ایرانی ها حساس هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی موسوی: رفتارهای ساپینتو در فوتبال طبیعی است ، ما ایرانی ها حساس هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید