جهت مشترک قهرمانی پرسپولیس و سپاهان، استقلالی ها هم تاثیرگذارند!

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال پس از کش و قوس های فراوان به روزهای سخت خود رسیده است تا تیم های بالای جدول کوشش خود را برای رسیدن به قهرمانی یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده دو چندان نمایند.

جهت مشترک قهرمانی پرسپولیس و سپاهان، استقلالی ها هم تاثیرگذارند!

معادلاتی که تحت تأثیر نتایج دو هفته گذشته تیم های مدعی قهرمانی نهاده شد تا پرسپولیس و سپاهان اصفهان شانس بیشتری نسبت به سایر رقیبان برای فتح قله قهرمانی رقابت های این فصل داشته باشند.

گلات با خونسردی یحیی

سرخپوشان پایتخت پس از چهار قهرمانی متوالی در لیگ برتر ایران تمام توان خود را برای افزودن واژه ای جدید به ادبیات فوتبال باشگاهی کشور به کار گرفته اند تا گلات را به رکوردهای چند سال اخیر خود اضافه نموده و پنجمین قهرمانی پشت سر هم را نشانه رفته اند.

شاگردان یحیی گل محمدی با پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال در دربی نود و پنجم پایتخت سه امتیاز بارزش کسب کردند تا خود را هم امتیاز با سپاهان اصفهان با تعداد بازی های مساوی صدرنشین نمایند.

برد در بازی سنتی مقابل رقیب همیشگی پرسپولیس نه تنها روحیه این تیم را در ادامه بازی ها دوچندان می نماید بلکه سرخ ها را 45 امتیازی کرد تا همچنان به جدال جذاب خود با سپاهان در صدر جدول ادامه دهند. سرخپوشان پایتخت در هفته های گذشته با آرامش همیشگی یحیی گل محمدی توانستند با سپاهان در اصفهان مساوی نمایند تا انتقاداتی به سرمربی سرخ ها مبنی بر بازی مالی برای رسیدن به پیروزی مطرح گردد.

انتقاداتی که روی سرمربی آرام سرخ ها کمترین تأثیر را گذاشت و او در دربی 95 نیز با تکیه بر تک گل عیسی آل کثیر پیروز به کسب برد مقابل استقلال تهران شد. روشی که باید دید پرسپولیس در بازی های بعدی خود نیز ادامه می دهد یا یحیی برای استحکام بردهایش به فکر زدن گل های بیشتر در یک بازی می افتد یا نه؟

تبریز و مربیان استقلالی در جهت قهرمانی پرسپولیس

پرسپولیس در هفته های آینده باید مقابل ذوب آهن اصفهان ملاقات معوقه هفته بیست و یکم خود را برگزار کند. سرخپوشان پایتخت مس رفسنجان، گل گهر سیرجان، فولاد خوزستان، آلومینیوم اراک، ماشین سازی و تراکتور تبریز و در سرانجام پیکان تهران را مقابل خود خواهند دید.

روندی که می تواند توسط امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر به چالش کشیده گردد. سرخ ها سپس باید با فولاد خوزستان که راهنمایی آن را جواد نکونام بازیکن پیشین آبی پوشان تهرانی عهده دار است بازی نمایند. مردانی با کسوت استقلال که می توانند پرسپولیس را در جهت قهرمانی دچار مشکل نمایند.

این تیم در هفته های سرانجامی نیز با ماشین سازی و تراکتور تبریز بازی می نماید تا نمایندگان فوتبال تبریز که با تصمیمات غلط مدیریتی محمدرضا زنوزی مالک خود روزهای بدی را طی می نمایند در جهت شاگردان یحیی قرار بگیرند.

سرانجام خوش سپاهان با استقلال؟

محرم نویدکیا در حالی تیمش را دور از حاشیه برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر بیستم راهنمایی می نماید که آنها فردا یکشنبه ملاقات حساسی را مقابل مس رفسنجان برگزار می نمایند. زردپوشان اصفهانی پس از مس رفسنجان با فولاد خوزستان، ماشین سازی تبریز، پیکان تهران، صنعت نفت آبادان، پدیده مشهد، ذوب آهن و در نهایت استقلال تهران بازی می نمایند.

باید دید آیا آبی پوشان پایتخت در آخرین بازی فصل خود به سپاهان در جهت قهرمانی یاری خواهند کرد یا انگیزه های این تیم در ادامه بازی ها برای رسیدن به جام اضافه می گردد.

پنج تیم برای یک قهرمانی

سپاهان و پرسپولیس در حالی کوشش خود را برای فتح قله قهرمانی بیستم فوتبال باشگاهی ایران ادامه می دهند که هر دو تیم برای رسیدن به آن باید با پنج حریف مشترک همچون مس رفسنجان، فولاد خوزستان، ماشین سازی، پیکان و ذوب آهن اصفهان بازی نمایند. تیم هایی که قطعاً نقش ویژه ای در قهرمان کردن دو مدعی جدی فتح جام خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جهت مشترک قهرمانی پرسپولیس و سپاهان، استقلالی ها هم تاثیرگذارند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهت مشترک قهرمانی پرسپولیس و سپاهان، استقلالی ها هم تاثیرگذارند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید