سرعت پاسخگویی به مطالبات شهروندان در کفه ترازو ، کسب رتبه دوم تهران به وسیله منطقه14

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، شهرداری منطقه14 در راستای خدمت به شهروندان در حوزه های مختلف شهری در میانگین کمترین زمان پاسخگویی به مطالبات شهروندان در امسال، رتبه دوم بین منطقه ها تهران را از آن خود کرد.

سرعت پاسخگویی به مطالبات شهروندان در کفه ترازو ، کسب رتبه دوم تهران به وسیله منطقه14

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، جلسه هم اندیشی مدیریت شهری نظارت همگانی137 با مسئولان شهرداری منطقه14 به منظور آنالیز شرایط سامانه یکپارچه ارتباط شهفرایندی 137 پلاس و با هدف خدمت رسانی بهتر و باکیفیت به شهفرایندان در این منطقه برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور رضا ناصری سرپرست سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران، هیئت همراه و محمد امین سالاری پور شهردار و مدیران شهری منطقه14 برگزارشد، ضمن ارائه گزارش عملکرد 9ماهه واحدهای اجرایی، فرایند بهبود شرایط این 2 سامانه و ارتقای رتبه عملکردی منطقه14 مورد آنالیز نهاده شد.

سرپرست سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به شروع به کار سامانه 137 پلاس برای تسریع و تسهیل رسیدگی به موضوعات پرکاربرد حوزه شهری گفت: در سامانه 137 پلاس دو احتیاج شهفرایندان و شهرداری با هم ادغام می گردد تا در نظارت عمومی از همه ظرفیت ها استفاده گردد و به مردمی سپاری و استفاده از ظرفیت آنها به معنای واقعی جامه عمل پوشانده گردد.

وی با بیان اینکه دو سامانه 137 و 1888 نقص هایی داشتند، اضافه کرد: طراحی سامانه ای یکپارچه این شرایط را فراهم می نماید تا از همه ظرفیت ها برای تسریع در انجام امور شهفرایندان و جلب رضایت ساکنان مرکز استفاده گردد.

وی با اشاره به کاهش 9درصدی پیغام های خدمات فوریت های شهری و میانگین سریع زمان پاسخگویی و رسیدگی به پیغام ها در منطقه 14 نسبت به بسیاری از منطقه ها تهران، شاخص های این منطقه را در اندازه کمی و کیفی و زمان رسیدگی به پیغام های شهفرایندی مثبت و قابل تقدیر برشمرد.

شهردار منطقه14 نیز با بیان اینکه سامانه یکپارچه ارتباط شهفرایندی در واقع مجموعه مدیریت کمکی و همیار مدیریت شهری برای ارائه خدمات کمی و کیفی تر به شهفرایندان است، گفت: اولویت پیغام شهفرایندان از پیغام شهرداران بیشتری است. در واقع از ابتدای شروع به کار این سامانه نظارتی در منطقه14 نگاه مسئولان این سامانه نیز نگاهی به سمت شهفرایندان است و سعی بر رسیدگی به موقع به مطالبات و ارائه خدمات باکیفیت و سریع است.

محمد امین سالاری پور در این جلسه هم اندیشی، یکپارچه شدن سامانه ارتباط با شهفرایندان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: هر چند بعضی موضوعات و چالش هایی پیش رو حوزه شهری است از جمله اندازه اعتبارات نگهداشت، بافت فرسوده و تراکم بالای جمعیت در بعضی نقاط و زمان بر بودن بعضی طرح ها و پروژه های شهری، اما برای تحقق رضایت صددرصدی شهفرایندان، موضوع ها و مطالبات شهفرایندان با حساسیت و نگاه کارشناسی پیگیری خواهد شد و مجموعه شهرداری منطقه14 نیز برای خدمت رسانی بهتر و باکیفیت به شهفرایندان اهتمام ویژه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "سرعت پاسخگویی به مطالبات شهروندان در کفه ترازو ، کسب رتبه دوم تهران به وسیله منطقه14" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعت پاسخگویی به مطالبات شهروندان در کفه ترازو ، کسب رتبه دوم تهران به وسیله منطقه14"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید