خبرنگاران فجر شیراز مقابل مس کرمان صدرنشین مغلوب شد

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، شیراز- خبرنگاران- تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در رقابت های فوتبال دسته یک کشور مقابل مس کرمان صدرنشین مغلوب شد.

خبرنگاران فجر شیراز مقابل مس کرمان صدرنشین مغلوب شد

به گزارش وبلاگ ماه موزیک این بازی که شامگاه دوشنبه دراستادیوم پارس شیراز برگزار گردید تیم مس با یک گل از سد میزبان گذشت و سه امتیاز شیرین کسب کرد و فاصله خود با تیم فجر به هفت امتیاز رساند.

این بازی ابتدا قرار بود در استادیوم شهید دستغیب شیراز برگزار گردد اما با وجود اینکه سازمان لیگ فدراسیون قبول نموده بود این بازی در این استادیوم برگزارگردد اما این اتقاق نیفاد واعتراض مدیر کل ورزش و جوانان فارس هم نتیجه نداشت تا این بازی از زمین شهید دستغیب به استادیوم پارس که زیرکشت است، برود.

ملاقات فجر و مس از ساعت 20:30 شروع شد و از آنجا که این بازی از حساسیت زیادی در بالای جدول برخورداربود در نیمه نخست بازی خوبی را از هر 2 تیم شاهد نبودیم هرچند تیم مس با ارایه پاس های تک ضرب و حفط توپ سعی داشت به گل برسد که این اتفاق هم افتاد.

درنیمه نخست انتها تیم میهمان مزد بازی نسبتا بهتر خود را گرفت و از عمق دفاع تیم فجر به گل رسید، این اتفاق در دقیقه 36 بازی رخ داد و محمد علینژاد مهاجم تیم مس از این فرصت نهایت بهره را برد با یک ضربه دقیق تور دروازه تیم میزبان را به لرزه در آورد.

فجری ها به خود آمدند

فجری ها پس از دریافت گل به خود آمدند و بازی هجومی را در دستور کار قرار دادند که بهتر بود این کار را از ابتدا انجام می دادند.

حملات فجری ها تا پشت محوطه جریمه تیم مس و کم تعداد ادامه یافت و آنها نتوانستند فرصت گلزنی را ایجاد نمایند تا نیمه نخست را با شکست به رختکن بروند.

تیم فجر در نیمه دوم متحول شد

فجری ها که نمی خواستند بازنده بازی باشند در نیمه دوم منطقی تر بازی را دنبال کردند و تیم میهمان تحت فشار قرار دادند و اگر این بازی را در نیمه نخست هم انجام می دادند نه تنها شکست نمی خوردند بلکه می توانستند برنده از زمین بیرون بیایند.

نعمتی فرصت طلایی را به هوا زد

شاگردان سر مربی تیم فجر در دقیقه 46 بازی می توانستند به گل مساوی دست یابند ، در این لحظه ابتدا ضربه میلاد احمدی ، دروازه بان تیم مس ناقص دفع کرد و توپ درون محوطه شش قدم به حمید نعمتی رسید اما این بازیکن قدر این فرصت طلایی را ندانست و توپ را با ضربه محکم به هوا فرستاد ، در صورتی که می توانست با دقت بیشتر، پاس دروازه بان حریف را تبدیل به گل کند که این گونه نشد.

تیم مس کرمان که تحت فشار نهاده شده بود در دقیقه 60 همزمان 2 تعویض انجام داد تا از فشار حریف بکاهد اما فجری ها همچنان دست بردار نبودند ضمن اینکه خط دفاع تیم مس که به خواسته خود رسیده بودند با تمام قوا و چند لایه کردن دفاع اجازه ندادند فجر به گل برسد.

دقیقه 70 علی کلانتری سه تعویض همزمان انجام داد و تیمش را هجومی کرد و با آمدن محمد کاظمی جان تازه ای به خط حمله فجر داد اما کماکان در بند مدافعان تیم مس اسیر شدند.

میزبان 10 نفره شد

در حالی که تیم میزبان برای رسیدن گل بی تابی می کردند در دقیقه 77 تیم مس بر روی یک ضد حمله خطرناک ظاهر شدند که همین امر موجب شد محمد قنبری مدافع تیم فجر روی تک مهاجم مس با خطا متوقف کند و با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج و تیم میزبان را 10 نفره کرد تا کار مشکل گردد.

اما این انتها کار نبود زیرا تیم فجر با ازدست دادن یک بازیکن با انگیزه تر دست به حمله زد و سر مربی این تیم هم 2تعویض تهاجمی دیگر را در دقیقه 83 انجام داد و کاملا سوار بازی شدند اما در گلزنی پیروز نشان ندادند.

داور بازی برای این ملاقات 6 دقیقه وقت تلف شده گرفت که در این دقایق بازهم فجریها دست بردار نبود و ضربه سنگین دانیال کردستانی هافبک تیم فجر که زحمات زیادی در این بازی کشید با اصابت به سر مدافع تیم مس به کرنر رفت تا بازیکن تیم میهمان با فداکاری یک گل را برای تیمش بخرد.

فجری ها مستحق شکست نبودند

سر انجام این بازی در حالی که تیم میزبان مستحق شکست نبودند با همان یک گل نیمه نخست بازی را به تیم صدرنشین واگذار کردند.

با انتها یافتن هفته بیست و یکم تیم مس کرمان با 41 امتیاز در صدر جدول نهاده شد بادران تهران با 35 امتیاز دوم ، استقلال خوزستان با 34 امتیاز سوم است اما این تیم تا انتها نیمه نخست برابر استقلال ملاثانی 2 بر صفر از حریف خود پیش است و در صورتی که این نتیجه تا انتها حفظ گردد تیم استقلال اهواز با 37 امتیاز به رده دوم جدول می رود.

تیم فجر هم با این شکست با یک پله سقوط با 34 امتیاز به رده چهارم جدول سقوط کرد اما این انتها کار نیست زیرا تا انتها بازی ها هنوز 13 بازی باقی مانده است تا چهره تیم های صعود نماینده معین گردد اما آنچه مشهود است تیم مس کرمان با سرمایه گذاری خوبی که نموده است شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد .

همچنین در این هفته ملاقات تیم های قشقایی شیراز و رایکا بابل در خانه حریف سه شنبه سی ام فروردین ماه برگزار می گردد .

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را کسب خواهند کرد و 2 تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم می شوند.

نود ارومیه با 17 و گل ریحان البرز با 14 امتیاز در خطر سقوط قرار دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فجر شیراز مقابل مس کرمان صدرنشین مغلوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فجر شیراز مقابل مس کرمان صدرنشین مغلوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید