تور های مجازی ناطق در مشهد، میزبان علاقه مندان به گردشگری

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از آماده سازی تور های مجازی ناطق از ظرفیت های گردشگری مشهد اطلاع داد.

تور های مجازی ناطق در مشهد، میزبان علاقه مندان به گردشگری

به گزارش خبرنگار از ، نرگس شالچیان معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: باتوجه به شرایط ویژه کشور و لزوم خانه نشینی مردم، برآن شدیم تا با تهیه تور های مجازی بسیار زیبا و باکیفیت از جاذبه های گردشگری مشهد، بازدید از این اماکن را بصورت مجازی برای شهروندان و هموطنان کشور فراهم کنیم.

او ادامه داد: در این تور های مجازی ناطق برای اولین بار توضیحات و تاریخچه مکان برای مخاطبین بصورت صوتی همزمان پخش می شود تا همراه با گردش در آن مکان بتوانند به توضیحات تکمیلی آن نیز گوش دهند و لذت گردش برایشان افزون شود.

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه در تهیه این تور ها بصورت 100درصدی از توان و ظرفیت درون سازمانی استفاده شده، گفت: در گام نخست 4 تور از مجموعه توس، خانه های تاریخی داروغه و توکلی و حمام مهدی قلی بیک ساخته شده و صدا گذاری شده و فراوری تور های ظرفیت های دیگر گردشگری ازجمله بوستان های مینیاتوری، ملت، باغ ملی منطقه سپاد به مراحل پایانی خود نزدیک است.

شالچیان اضافه کرد: به زودی قابلیت های دیگری ازجمله امکان انتخاب گویش به زبان های انگلیسی و عربی، امکان شرکت در مسابقات و سرگرمی های درج شده در تور ها اضافه می شود و جوایز و امتیازاتی نیز برای شرکت نمایندگان در این مسابقات درنظر گرفته می شود.

او ادامه داد: تور مجموعه فردوسی برای اولین بار شامل 43 مکان است که از ابتدای بلوار شاهنامه و با معرفی المان های شخصیت های شاهنامه شروع و در جهت به آرامگاه، موزه شه لافتی، بنای هارونیه، جلوخان آرامگاه و در نهایت مجموعه آرامگاه فردوسی معرفی می شود. همچنین برای اولین بار از کهن دژ تاریخی تابران تصویربرداری و در تور درج شده است

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس https://b2n.ir/790797 از این تور ها بازدید نمایند.

/ف. ش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تور های مجازی ناطق در مشهد، میزبان علاقه مندان به گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور های مجازی ناطق در مشهد، میزبان علاقه مندان به گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید