تمدید بسته اینترنت رایگان اساتید دانشگاه ولی فقط 20 گیگابایت

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، وزارت ارتباطات خبر از تمدید بسته اینترنت رایگان ویژه اساتید دانشگاه در دوران کرونا داد ولی به جای 120 گیگابایت سه ماهه؛ فقط 20 گیگابایت هدیه می دهد.

تمدید بسته اینترنت رایگان اساتید دانشگاه ولی فقط 20 گیگابایت

دو روز پیش، وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود گفت بسته اینترنت رایگان اساتید دانشگاه و حوزه تمدید می گردد. وزیر ارتباطات گفت: بنابر درخواست های اساتید دانشگاه و حوزه، برای تمدید بسته های اینترنت آموزش از راه دور، بسته اینترنت 3 ماهه ظرف هفته آینده صرفا برای اساتید دانشگاه و حوزه بر روی مشخصات قبلی آن ها تعریف خواهد شد.

بعضی اساتید دانشگاه می گویند پیامکی مبنی بر تمدید بسته اینترنت رایگان خود دریافت کردند ولی این بسته نه 120 گیگابایت، بلکه فقط 20 گیگابایت سه ماه است و هنوز برای آن ها فعال نشده است.

مهرماه سال گذشته، وزارت ارتباطات یک بسته اینترنت رایگان 120 گیگابایت سه ماهه برای اساتید دانشگاه و حوزه در نظر گرفت تا کمکی به آن ها در دوران کرونا و آموزش های از راه دور و ویدئویی باشد.

در حالی که تمدید این بسته اینترنت حرکت به جا و قابل تقدیری است ولی پرسش اینجا است که چرا یک بسته 20 گیگابایتی برای اساتید در نظر گرفته شده است.

اساتید دانشگاه و حوزه ای که قبلا در سامانه ثبت نام کردند؛ این بسته اینترنت هدیه 20 گیگابایت را دریافت خواهند کرد. ما برای اطلاع از جزئیات بیشتر این بسته، به این سامانه مراجعه کردیم ولی متاسفانه بخش هدیه اساتید آن قفل و غیرفعال بود.

شاتل موبایل هم اعلام نموده است همگام با اپراتورهای موبایل دیگر، بسته 20 گیگابایت سه ماهه ای برای اساتید دانشگاه فعال می نماید.

منبع: شبکه چی

به "تمدید بسته اینترنت رایگان اساتید دانشگاه ولی فقط 20 گیگابایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید بسته اینترنت رایگان اساتید دانشگاه ولی فقط 20 گیگابایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید