تحویلیان: خرده فرهنگ ها مغفول مانده اند، همه افراد کشور باید خودشان را در تلویزیون ببینند خبرنگاران

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، تهیه کننده سریال نوروز رنگی گفت: ملی بودن فقط تهرانی بودن نیست و همه افراد کشور باید خودشان را در تلویزیون و برنامه هایش حس کنند و ببینند، اینطوری رسانه ما رسانه ملی می شود.

تحویلیان: خرده فرهنگ ها مغفول مانده اند، همه افراد کشور باید خودشان را در تلویزیون ببینند خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ ماه موزیک، علی اکبر تحویلیان تهیه کننده سریال نوروز رنگی که در مشهد به تصویر کشیده شده است، گفت: خوشبختانه سریال با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شده که به دلیل پرداختن به آداب و رسوم است. به نظرم باید چنین موضوعی در سریال های ما وجود داشته باشد. چون رسانه های دیگری مثل نمایش خانگی کمتر از تهران خارج می شوند و در چند سال گذشته خرده فرهنگ های کشور مغفول مانده بود.

وی ادامه داد: قطعا برای مردم ما آشنایی با فرهنگ های جنوب، شرق و غرب کشور جذابیت دارد. ما نیز در این چند ساله سعی کردیم به این سمت برویم و رویکرد سازمان صداوسیما توانست سازندگان را به این سمت ببرد. همچنین قرار بود شهرستان ها و مراکز استان تولیدات خوبی در این زمینه داشته باشند و به رسانه ملی کمک کنند.

تهیه کننده سریال از سرنوشت اضافه کرد: ملی بودن فقط تهرانی بودن نیست و همه افراد کشور باید خودشان را در تلویزیون و برنامه هایش حس کنند و ببینند، اینطوری رسانه ما رسانه ملی می شود و به نظرم سازمان رویکرد خوبی را شروع کرده است.

تحویلیان ادامه داد: در سال های گذشته تئاترهای اصفهانی بسکمک از تلویزیون پخش می شد و مخاطبان زیادی هم داشت. همین الان هم جناب خان در برنامه خندوانه وقتی با گویش جنوبی صبت می کند برای مردم جذاب است و وقتی ما این فرهنگ و گویش های مختلف را در آثارمان بیاوریم تازه می شویم رسانه ملی.

گفتنی است، سریال نوروز رنگی به کارگردانی علی مسعودی در ایام نوروز هر شب از شبکه پنج بروی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تحویلیان: خرده فرهنگ ها مغفول مانده اند، همه افراد کشور باید خودشان را در تلویزیون ببینند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویلیان: خرده فرهنگ ها مغفول مانده اند، همه افراد کشور باید خودشان را در تلویزیون ببینند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید