تجار هرمزگانی نفوذ زیادی در کشورهای حوزه خلیج فارس دارند

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی بندرعباس با بیان اینکه تجار می توانند ظرف 48 ساعت از عمان مجوز تاسیس شرکت دریافت نمایند پیرامون نفوذ فعالان مالی هرمزگانی در کشورهای خلیج فارس شرح داد و گفت: باید چاره ای برای بازار خرما بیاندیشیم.

تجار هرمزگانی نفوذ زیادی در کشورهای حوزه خلیج فارس دارند

ابراهیم پورحیدری در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ ماه موزیک در بندرعباس گفت: کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی بندرعباس در آستان تحول عظیمی واقع شده است و تمام مسائل فراوری نمایندگان در بخش کشاورزی باید رفع گردد.

وی اضافه نمود: سیاست های دولت حاضر در باب تعامل با بخش خصوصی کاملا تعیین و واضح است و در بالاترین حد خود واقع شده است.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی بندرعباس ادامه داد: فعالان مالی ما در کشورهای حاشیه خلیج فارس نفوذ بسکمک دارند و می توانند در بحث نیازمندی های کشورهای هدف کمک رسان باشند و با شناسایی ذائقه مردم کشورهای هدف محصولات فراوری و ارسال گردد.

وی با بیان اینکه تجار ما نباید مشکل گشایش ال سی در کشورهای هدف صادراتی داشته باشند و سرمایه آنها نباید سرگردان بماند، اضافه نمود: کشور عمان با کشورهای بزرگی قرارداد تجاری دارد و باید از این فرصت در زمینه صادرات محصولاتمان به کشورهای دیگر استفاده کنیم.

پورحیدری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه نمود: ارزآوری از محصول خرما بسیار کم است و این در حالی است که استان هرمزگان بهترین ارقام خرما را به خود اختصاص داده است.

وی توضیح داد: با رایزنی های اجرا شده تجار می توانند ظرف 48 ساعت با اخذ مجوز از کشور عمان نسبت به احداث دفتر در این کشور اقدام نمایند کما اینکه مسائل بانکی ما با کشور عمان به زودی حل می گردد.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی بندرعباس با اشاره به اعزام هیات تجاری به قطر در آینده ای نزدیک، گفت: اعزام هیئت تجاری به قطر می تواند صادرات ما را به این کشور هدفمند و ساماندهی کند.

وی در انتها با گریزی به مبحث راه اندازی بانک اطلاعاتی از محصولات صادراتی استان بیان داشت: با راه اندازی بانک اطلاعاتی از محصولات صادراتی استان تحول شگرفی در مباحث صادراتی استان رقم خواهد خورد.

منبع: تسنیم

به "تجار هرمزگانی نفوذ زیادی در کشورهای حوزه خلیج فارس دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجار هرمزگانی نفوذ زیادی در کشورهای حوزه خلیج فارس دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید