بازی 13 Sentinels به نینتندو سوییچ خواهد آمد

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، شرکت ناشر بازی 13 سنتینلز: اجیس ریم (13 Sentinels: Aegis Rim) گفت که این بازی در تاریخ 23 فروردین 1401 برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

بازی 13 Sentinels به نینتندو سوییچ خواهد آمد

در کنار این خبر، اتلوس (Atlus)، ناشر این بازی، اعلام نمود که 13 سنتینلز روی کنسول پلی استیشن 4 بیش از 500 هزار نسخه فروش داشته است. این بازی در سال 2019 برای کنسول پلی استیشن 4 در ژاپن و در سال 2020 در کل دنیا عرضه شد.

هر دو نسخه دیجیتالی و فیزیکی بازی 13 سنتینلز شامل بخش های اضافه نیز خواهد بود. از این موارد می توان به فایل های سری دیجیتالی (Digital Secret Files) و اثرات هنری دیجیتالی (Digital Artworks) اشاره نمود. همینطور اینکه پوشش نسخه فیزیکی دو رو بوده و دو طرف مختلف دارد.

بازی 13 سنتینلز به وسیله شرکت وانلاوِیر ساخته شده و در سال 2019 منتشر شد. این بازی به سبک ماجراجویی و حالتی خاص دارد. در این بازی کاراکتر شما تنها به چپ و راست می تواند حرکت کند و سبکی مشابه بازی های دو بعدی است. در بازی 13 سنتیننتلز کاربر کنترل 13 کاراکتر مختلف را برعهده دارد. او باید داستان خود را ساخته و کوشش کند تا با انتخاب دیالوگ های مناسب بازی را به جلو ببرد. این بازی وابسته به اینترنت بوده و پاسخ ها همگی در فضای ابری وجود دارند. به همین دلیل محدودیتی در جواب ها وجود نداشته و هر بازیکن ممکن است تجربه ای متفاوت داشته باشد.

شما در بازی 13 سنتینلز می توانید داستان خود را از یک فلوچارت ببینید و متوجه شوید که چه مواردی را انتخاب نموده اید. حالت مبارزه نیز در این بازی به سبک استراتژی است و شما 6 کرکتر را انتخاب نموده و با آن ها می جنگید. به طور کلی این بازی سبکی بسیار جالب و متفاوت داشته که باعث شده هواداران زیادی را به خود جلب کند. بعلاوه 13 سنتینلز از طرف منتقدان نیز تحسین شده است و توانسته نمره 85 را از متاکریتیک دریافت کند.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی 13 Sentinels به نینتندو سوییچ خواهد آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی 13 Sentinels به نینتندو سوییچ خواهد آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید