انریکه: بازی کاملی را به نمایش گذاشتیم، لاپورت مسئله ای خاصی ندارد

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا از عملکرد شاگردانش مقابل گرجستان در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 راضی است.

انریکه: بازی کاملی را به نمایش گذاشتیم، لاپورت مسئله ای خاصی ندارد

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، لوئیس انریکه که شاگردانش پس از شکست 2 بر یک در خانه سوئد در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر، شب گذشته (یکشنبه) در همین چارچوب در دیداری خانگی با نتیجه 4 بر صفر بر گرجستان غلبه کردند، بعد از این بازی گفت: شب خوبی برای ما بود. با وجود اینکه کسب این پیروزی آسان به نظر می رسید، باید بگویم اینطور نبود. بدون فشار آوردن به گرجستان نمی توان آنها را شکست داد.

وی اضافه نمود: گرجستان نسبت به بازی قبلی 6 تغییر در ترکیبش به وجود آورده بود و با وجود ثبت این نتیجه، بازی آسانی نبود. ما بازی خیلی کاملی را از خود به نمایش گذاشتیم و در حالی چهار گل به ثمر رساندیم که حتی می توانستیم بر تعداد گل های زده مان هم بیفزاییم.

سرمربی تیم ملی اسپانیا بعلاوه درباره بیرون کشیدن امریک لاپورت و خوسه گایا از ترکیب تیمش به ترتیب در آغاز نیمه دوم و در دقیقه 74 گفت: بیشتر تغییراتی که در این بازی داشتیم به خاطر آسیب دیدگی بازیکنان مان بود که امیدوارم این مصدومیت ها جدی نباشند. لاپورت مسئله ای خاصی ندارد و حتی فکر نمی کنم که بخواهند روی او تست های تکمیلی انجام دهند. شرایط گایا اما خوب به نظر نمی آید.

اسپانیا از پنج بازی اول خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر، 10 امتیاز کسب نموده و در صدر جدول رده بندی گروه B واقع شده است، این در حالی است که سوئد با انجام سه بازی و کسب 9 امتیاز در تعقیب این تیم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انریکه: بازی کاملی را به نمایش گذاشتیم، لاپورت مسئله ای خاصی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انریکه: بازی کاملی را به نمایش گذاشتیم، لاپورت مسئله ای خاصی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید