الریان 1 - پرسپولیس 3؛ تثبیت صدرنشینی با درخشش شهریار

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس با دومین پیروزی در دومین بازی با 6 امتیاز و با خیال راحت در صدر جدول گروه نهاده شد.

الریان 1 - پرسپولیس 3؛ تثبیت صدرنشینی با درخشش شهریار

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، پرسپولیس ایران و الریان قطر در دومین رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف هم رفتند که این بازی با فزونی 3 بر 1 پرسپولیس به انتها رسید. نائف در نیمه اول برای الریان گلزنی کرد اما در نیمه دوم در ده دقیقه کمال کامیابی نیا یک بار و شهریار مغانلو 2 بار برای پرسپولیس گلزنی کردند. با این نتیجه پرسپولیس 6 امتیازی شد و الریان نیز 1 امتیازی ماند.

ترکیب الریان: فهد یونس، دامه ترائوره، شجاع خلیل زاده، محمد علا الدین(از دقیقه 67 علی فریدون)، خالد مفتاح(از دقیقه 67 محمد آدینه)، عبدالعزیز حاتم(از دقیقه 70 أحمد عبدالمقصود)، فرانک کوم(از دقیقه 70 عبدالرحمن الکربی)، ابراهیم مسعود(از دقیقه 67 یوسف عمر)، یاسین براهیمی، نایف الحضرمی، یوهان بولی

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمد حسین کنعانی زادگان، سید جلال حسینی، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی(از دقیقه 76 سرلک)، مهدی ترابی، احسان پهلوان(از دقیقه 76 شیری)، امید عالیشاه، شهریار مغانلو(از دقیقه 60 عیسی آل کثیر)

توضیح گل ها:

الریان یک - پرسپولیس صفر (دقیقه 19: نایف الحضرمی): ارسال عبدالعزیز حاتم از روی ضربه ایستگاهی سمت راست زمین را نایف الحضرمی در بین مدافعان پرسپولیس با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

الریان یک - پرسپولیس یک (دقیقه 47: کمال کامیابی نیا): سانتر دقیق و بی نقص مهدی ترابی از روی کرنر سمت چپ زمین به محوطه 6 قدم را کمال کامیابی نیا با ضربه سر وارد دروازه الریان کرد و گل تساوی پرسپولیس را به ثمر رساند.

الریان یک - پرسپولیس 2 (دقیقه 49: شهریار مغانلو): پاس رو به جلوی احسان پهلوان را سیامک نعمتی با ارسال دیدنی به مقابل دروازه الریان را شهریار مغانلو با پرش بلند و ضربه روی پا زد تا سرخ پوشان را در فاصله دو دقیقه پیش بیندازد.

الریان یک - پرسپولیس 3 (دقیقه 57: شهریار مغانلو): حرکت سریع امید عالیشاه از جناح چپ زمین و ارسال در عرض زمینی او را شهریار مغانلو در مقابل دروازه خالی الریان با ضربه بغل پا تبدیل به گل کرد.

لحظات حساس:

دقیقه 3: وحید امیری با نفوذ سریع از جناح چپ زمین و پاس رو به جلو موقعیت سازی کرد که ضربه شهریار مغانلو در موقعیت تک به تک و البته آفساید به تیرک افقی دروازه الریان خورد.

دقیقه 30: پاس در عمق مهدی ترابی در مقابل دو مدافع الریان و شوت زمینی پای چپ شهریار مغانلو به تور کنار دروازه تیم قطری برخورد کرد.

دقیقه 39: پاس در عمق مهدی ترابی را شهریار مغانلو با چرخش دیدنی و شوت زمینی به سمت دروازه الریان زد که فهد یونس با پا توپ را به کرنر زد.

دقیقه 40: ضدحمله سریع الریان با حرکت یاسین براهیمی شکل گرفت که پاس در عمق این بازیکن و شوت محکم ابراهیم مسعود از کنار دروازه پرسپولیس رد شد.

دقیقه 43: شوت یاسین براهیمی از روی ضربه ایستگاهی دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه پرسپولیس عبور کرد.

دقیقه 44: سانتر زیبای سیامک نعمتی از جناح راست زمین و ضربه سر سید جلال حسینی را فهد یونس با واکنش عالی به کرنر فرستاد.

دقیقه 1+45: ضد حمله خطرناک الریان بازهم تبدیل به یک موقعیت جدی شد که پاس پشت پای یوهان بولی و شوت زمینی یاسین براهیمی با واکنش حامد لک برگشت داده شد.

دقیقه 51: حامد لک شوت محکمی به توپ زد که با ضربه پشت سر شهریار مغانلو در موقعیت خوبی به امید عالیشاه رسید که شوت زمینی این بازیکن را فهد یونس در اختیار گرفت.

دقیقه 55: سیامک نعمتی پس از حرکت سریع و نفوذ در عرض با پای چپ شوت زنی کرد که ضربه پشت محوطه او را فهد یونس راهی کرنر کرد.

دقیقه 56: احسان پهلوان با نفوذ به محوطه جریمه الریان موقعیت خطرناکی به وجود آورد که شوت زمینی پای چپ او را فهد یونس از روی خط دروازه برگشت داد و در ادامه هم شوت عالیشاه با عبور از عرض زمین راهی اوت شد.

دقیقه 60: نزدیک بود شهریار مغانلو روی ضربه ریباند شده احمد نوراللهی هت تریک کند که ضربه او از بالای دروازه الریان به اوت رفت.

دقیقه 70: کار تیمی چشم نواز بازیکنان پرسپولیس می توانست گل چهارم سرخ پوشان را به همراه داشته باشد که پاس رو به عقب مهدی ترابی و شوت زمینی احمد نوراللهی با واکنش فهد یونس به کرنر رفت.

دقیقه 71: حرکت در عرض و شوت پشت محوطه امید عالیشاه را فهد یونس در اختیار گرفت.

دقیقه 78: ارسال مهدی شیری و ضربه آل کثیر از بالای دروازه الریان رد شد.

دقیقه 88: فرصت عالی گلزنی برای پرسپولیس با پاس در عمق آل کثیر برای علی شجاعی به وجود آمد، اما این بازیکن در موقعیت تک به تک نتوانست از توپ استفاده کند تا خلیل زاده از راه برسد و با تکل به موقع توپ را به کرنر بزند.

دقیقه 2+90: سید جلال حسینی به زیبایی توپ را به سمت چپ زمین برد و به علی شجاعی رساند که پاس رو به جلوی او برای عیسی آل کثیر و چرخش و شوت زمینی این بازیکن را الریانی ها برگشت دادند.

دقیقه 3+90: سیامک نعمتی با شوت محکم قصد گلزنی داشت که ضربه او پس از اصابت به عیسی آل کثیر وارد دروازه الریان شد، اما یاری داور اول آفساید آل کثیر را اعلام نموده بود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "الریان 1 - پرسپولیس 3؛ تثبیت صدرنشینی با درخشش شهریار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الریان 1 - پرسپولیس 3؛ تثبیت صدرنشینی با درخشش شهریار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید