اتوبوس های تهران با چهره تازه

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، مشاور فرهنگی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از نصب برچسب در اتوبوس هایی اطلاع داد که فیلتر جاذب دوده بروی ان ها نصب شده است.

اتوبوس های تهران با چهره تازه

به گزارش ایسنا، علی پیرحسین در خصوص نصب برچسب های نو بر روی اتوبوس ها گفت: اتوبوس هایی که بروی آن ها فیلتر جاذب دوده نصب شده است، برچسبی در راستای اطلاع رسانی بهتر بروی آن نصب شده می گردد.

وی با بیان اینکه این فیلتر ها سبب می گردد که هیچ دوده ای از اگزوز آن ها خارج نگردد و آلایندگی آن ها صفر است گفت: این اتوبوس ها ناوگانی سالم برای حمل ونقل انبوه بر در شهر هستند که آلایندگی هم ندارند.

مشاور فرهنگی معاونت حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه تا به حال بروی 30 دستگاه اتوبوس که فیلتر دوده نصب شده، برچسب ها نصب شده، گفت: اکران این برچسب ها نشان دهنده کوشش مجموعه شهرداری است تا با مشارکت عمومی مردم هوای سالم تری را به تنفس کنیم.

وی اضافه کرد: بعلاوه اتوبوس هایی که از محل عوارض طرح ترافیک هم خریداری می گردد با نصب برچسب متمایز می گردد تا اعتماد از دست رفته مردم به نهاد شهرداری بازگردد و همشهریان مطمئن باشند، درآمد شهرداری از محل پرداخت عوارض مردم برای رفاه خود مردم استفاده می گردد.

منبع: زندگی روز

به "اتوبوس های تهران با چهره تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتوبوس های تهران با چهره تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید