2 مدال طلای فرنگی کاران در مصر، گرایی برای مدال برنز کشتی نگرفت

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، چهره شاخص و عنوان دار کشتی فرنگی ایران در ملاقات رده بندی تورنمنت رنکینگ مصر مقابل حریف خود از هند به علت مصدومیت به میدان نرفت و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

2 مدال طلای فرنگی کاران در مصر، گرایی برای مدال برنز کشتی نگرفت

به گزارش ایسنا، در روز خاتمهی رقابت های کشتی فرنگی تورنمنت رنکینگ در مصر، محمدرضا گرایی دارنده مدال های طلای دنیا و المپیک که با وجود مصدومیت راهی این مسابقات شده بود، پس از شکست سنگین 8 بر صفر مقابل اوتار ابولادزه از گرجستان و ناکامی در رسیدن به فینال وزن 72 کیلوگرم، در ملاقات رده بندی نیز به علت مصدومیت مقابل آنکیت گولیا از کشور هند کشتی نگرفت و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

گرایی پیش از این در دور اول با نتیجه 10 بر 1 عمر اوکیل از مصر را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 11 بر 3 شروز اوچیلوف از تاجیکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد، اما در این مرحله مقابل اوتار ابولادزه از گرجستان با نتیجه 8 بر صفر مغلوب گردید و به ملاقات رده بندی رفت.

روز گذشته پنج شنبه نیز میثم دلخانی در 63 و محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم با فزونی مقابل رقبایشان به مدال طلا دست یافتند.

به این ترتیب 3 فرنگی کار ایران که با راهنمایی حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی راهی این مسابقات شده بودند با کسب 2 مدال طلا و یک عنوان پنجمی به کار خود خاتمه دادند.

منبع: فرارو

به "2 مدال طلای فرنگی کاران در مصر، گرایی برای مدال برنز کشتی نگرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 مدال طلای فرنگی کاران در مصر، گرایی برای مدال برنز کشتی نگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید