یوتیوب در یک قدمی ممنوعیت در روسیه

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، گوگل یکی از معدود شرکت های بزرگ آمریکایی است که همچنان در روسیه فعالیت می نمایند اما ممکن است با بالا گرفتن تنش ها با کرملین، یکی از بزرگترین پایگاه هایش در این کشور را از دست بدهد.

یوتیوب در یک قدمی ممنوعیت در روسیه

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، گوگل کسب و کار تبلیغاتش در روسیه را تعطیل نموده اما خدمات محبوبی مانند یوتیوب را همچنان حفظ نموده است. با این حال این سرویس ویدیویی به منبع قابل توجهی از تنش با دولت تبدیل شده است. یوتیوب کانال وزارت دفاع روسیه را ممنوع نموده که جدیدترین اقدام در سلسله اقداماتی است که گوگلی ها انتظار دارند باعث تعطیل شدن فعالیت یوتیوب در این کشور گردد.

یوتیوب هفته گذشته در واکنش به اقدام وزارت دفاع در زدن برچسب ماموریت آزادسازی به دو ویدیو، ارسال ویدیو را به مدت هفت روز برای ارتش روسیه ممنوع نمود. تصمیم برای مسدود کردن ویدیوهای وزارت دفاع، برای مدیریت ارشد یوتیوب جدی شد.

اگرچه گوگل هنوز دفترش در روسیه را تعطیل ننموده اما این شرکت بی سر و صدا انتقال کارکنانش از روسیه را در هفته های اخیر شروع نموده است. با این حال سخنگوی گوگل حاضر نشد در این باره اظهارنظر کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، تا به امروز هیچ نشانه ای از در خطر بودن محصول جست وجوی گوگل وجود نداشته است. گوگل پرکاربردترین موتور جست وجو در روسیه بوده و از نظر اندازه استفاده بالاتر از موتور جست وجوی بومی یاندکس واقع شده است. یوتیوب هم سایت محبوبی برای همه شهروندان روسیه و بعلاوه هواداران و مخالفان دولت این کشور است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "یوتیوب در یک قدمی ممنوعیت در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوتیوب در یک قدمی ممنوعیت در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید