فرشاد فرجی و سعید آقایی چه زمانی به پرسپولیس اضافه می شوند؟

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه در شرایطی راهی کشور هندوستان و شهر گوا شد که دو بازیکن این تیم یعنی فرشاد فرجی و سعید آقایی به خاطر شرایط مشکوک ابتلا به ویروس کرونا، در این سفر سرخپوشان را همراهی نکردند.

فرشاد فرجی و سعید آقایی چه زمانی به پرسپولیس اضافه می شوند؟

به همین دلیل صحبت های ضد و نقیض زیادی در خصوص شرایط این بازیکنان و اینکه آن ها چه زمانی می توانند سرخپوشان را همراهی نمایند، شنیده شد. البته فرشاد فرجی قرار است به زودی و پس از منفی شدن دو تست متوالی اش راهی گوا گردد، اما شرایط سعید آقایی هنوز تعیین نیست.

زهره هراتیان رییس ایفمارک، در خصوص اینکه چه زمانی این بازیکنان می توانند به کاروان تیم در گوا ملحق شوند، گفت: پروتکل های بهداشتی هر کشوری را وزارت بهداشت و درمان همان کشور تعیین می نماید. من پروتکل های عربستان و امارات را مطالعه نموده ام و این دو پروتکل تفاوت های زیادی دارند؛ بدین معنا که اگر در هر کدام از گروه های لیگ قهرمانان آسیا مورد مثبتی مشاهده گردد، مدیریت آن از کشوری تا کشور دیگر متفاوت بوده و مقررات یکسانی اعمال نمی گردد.

وی اضافه کرد: هنوز پروتکل های هند را مشاهده ننموده ام، اما قطعا کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس در جریان این پروتکل ها قرار دارند. AFC قبل از اعزام هر تیم پروتکل های کشور های مختلف را برای باشگاه ها ارسال نموده است. فیفا هم اعلام نموده که پروتکل های مربوط به کرونا متناسب با قوانین هر کشور تدوین و رعایت می گردد.

رییس ایفمارک گفت: در برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، AFC نقش نظارتی دارد، اما در خصوص تست ها و پروتکل های مربوط به کووید-19، هر کشور به طور مجزا عمل خواهد نمود.

با این تفاسیر و توضیحات باید منتظر ماند و دید که براساس پروتکل های بهداشتی کشور هندوستان، فرجی و آقایی چه زمانی می توانند به اردوی سرخپوشان ملحق شوند.

منبع: فرارو

به "فرشاد فرجی و سعید آقایی چه زمانی به پرسپولیس اضافه می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرشاد فرجی و سعید آقایی چه زمانی به پرسپولیس اضافه می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید