شرایط زندگی مردم در منطقه ها زلزله زده کوهرنگ به هیچ وجه قابل پذیرش نیست

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه شرایط زندگی مردم در این منطقه ها زلزله زده کوهرنگ به هیچ وجه قابل پذیرش نیست، گفت: مدیران استانی و معاونان آن ها باید تا اعلام عادی شدن شرایط در این منطقه ها برای نظارت بر فرایند بازسازی در این منطقه ها حضور پیدا کنند.

شرایط زندگی مردم در منطقه ها زلزله زده کوهرنگ به هیچ وجه قابل پذیرش نیست

غلامعلی حیدری 20 آذرماه در جلسه پگیری مصوبات سفر مسئولان چهارمحال و بختیاری به منطقه ها زلزله زده کوهرنگ با تاکید بر اینکه مردم زلزله زده این شهرستان با مسائل و مسائل بسیاری دست و پنجه نرم می کنند، اظهار کرد: بسیاری از این خانوارها باوجود هوای سرد در منازل غیرایمن و آسیب دیده سکونت دارند، شرایط زندگی مردم در این منطقه ها به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: اقداماتی در بازسازی منطقه ها زلزله زده در شهرستان کوهرنگ اجرا شده است، اما این اقدامات کافی نیست و فرایند بازسازی به کندی پیش می رود، باید مسائل و مسائل مردم هر چه سریعتر برطرف شود.

وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری در آینده ای نزدیک، بیان نمود: رئیس جمهور از منطقه ها زلزله زده بازدید خواهد کرد، شرایط در منطقه ها زلزله زده کوهرنگ ناراحت کننده است، مسئولان بالادستی راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و جمعیت هلال احمر کشور باید برای حل مسائل مردم در این منطقه ها حضور پیدا کنند، همچنین مدیران استانی مرتبط و معاونان آن ها باید تا اعلام عادی شدن شرایط در این منطقه ها برای نظارت بر فرایند بازسازی در این منطقه ها حضور داشته باشند.

حیدری تاکید کرد: باید فرایند بازسازی منطقه ها زلزله زده تسریع شود، دستگاه های متولی در بحث بازسازی و ارائه خدمت به زلزله زدگان باید در اسرع وقت تمامی مسائل و مسائل موجود در منطقه ها زلزله زده کوهرنگ را احصا و برای پیگیری به مسئولان مربوطه در کشور اطلاع دهند، نارسایی های بسیاری در ارائه خدمت به زلزله زدگان در این شهرستان وجود دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: راه های روستایی در منطقه ها زلزله زده شهرستان کوهرنگ شرایط مناسبی ندارد، باید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هر چه سریعتر نسبت به بهسازی این راه ها اقدام کند، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز از ماشین آلات در دسترس برای بهسازی این راه ها استفاده کند، اگر کمبود ماشین آلات، اسکلت فلزی و سایر تجهیزات وجود دارد این مسئله اعلام شود.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان در شهرستان کوهرنگ، گفت: گزارش پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان روزانه ارسال شود، بانک های عامل باید موانع و مسائل برای پرداخت تسهیلات را برطرف کنند، همچنین گزارش پیشرفت فیزیکی فرایند بازسازی به صورت مستمر ارائه شود.

حیدری با تاکید بر اینکه باید تعداد ماشین آلات برای آواربرداری منطقه ها زلزله زده افزایش پیدا کند، توضیح داد: همچنین تعداد تیم ها برای بتن ریزی افزایش پیدا کند، اما نباید سرعت فدای کیفیت شود، یک برنامه زمانبندی برای نصب اسکلت های فلزی تعیین شود، می توان از ظرفیت گروه های جهادی نیز استفاده کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان نمود: بازدیدهای سرزده از فرایند اجرای عملیات بازسازی منطقه ها زلزله زده کوهرنگ تا اعلام عادی شدن شرایط صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شرایط زندگی مردم در منطقه ها زلزله زده کوهرنگ به هیچ وجه قابل پذیرش نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط زندگی مردم در منطقه ها زلزله زده کوهرنگ به هیچ وجه قابل پذیرش نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید