رونالدو دومین گلزن مسن اولدترافورد

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، ستاره پرتغالی منچستر یونایتد با گلزنی مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا صاحب رکورد جالبی شد.

رونالدو دومین گلزن مسن اولدترافورد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی وبلاگ ماه موزیک، در چارچوب هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا تیم منچستریونایتد در استادیوم اولدترافورد میزبان تیم ویارئال بود که پیروز شد حریف اسپانیایی خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

در این بازی ابتدا ویارئال در دقیقه 53 به وسیله پاکو آلکاسر به گل دست یافت، اما یونایتد ها در دقیقه 60 به وسیله تلس بازی را به تساوی کشاندند و، در دقیقه پنجم وقت های تلف شده نیمه دوم کریستیانو رونالدو گل دوم و پیروزی بخش منچستریونایتد را به ثمر رساند تا صاحب رکورد جالبی در تاریخ این باشگاه گردد.

رونالدو با گلزنی مقابل ویارئال با 36 سال و 236 روز سن، پس از برایان رابسون (36 سال و 282 روز سن) دومین بازیکن مسن منچستریونایتد شد که در رقابت های اروپایی در استادیوم اولدترافورد گل زده است. رابسون سال 1993 برابر گالاتاسرای گلزنی نموده بود.

علاوه بر این، رونالدو پس از مروان فلینی (سال 2018 مقابل یانگ بویز سوئیس)، اولین بازیکن من یونایتد شد که در رقابت های اروپایی در دقیقه 90 گل پیروزی بخش این تیم را به ثمر رسانده است.

منچستر یونایتد با این پیروزی با 3 امتیاز از 2 بازی در رتبه سوم گروه F نهاده شد و ویارئال با یک امتیاز قعرنشین این گروه است.

بیشتر بخوانید

  • رونالدو مربی تیم فوتبال منچستریونایتد می گردد
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رونالدو دومین گلزن مسن اولدترافورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو دومین گلزن مسن اولدترافورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید