دستگیری 219 دزد، زورگیر و موبایل قاپ در اردیبهشت ماه

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری 219 دزد، زورگیر و موبایل قاپ در اردیبهشت ماه اطلاع داد.

دستگیری 219 دزد، زورگیر و موبایل قاپ در اردیبهشت ماه

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ ماه موزیک، سرهنگ سلمان جمعه وند فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت به تشریح عملکرد واحد های گشت انتظامی یگان امداد در اردیبهشت ماه 1400 پرداخت و گفت: با کوشش ماموران یگان امداد 75 دستگاه خودرو و 39 دستگاه موتور مسروقه کشف و تعداد 520 دستگاه وسیله نقلیه تحت تعقیب شناسایی شده و 701 دستگاه خودرو و موتور توقیف شدند.

وی اضافه نمود: یگان امداد تهران عظیم در مجموع 219 دزد، زورگیر، موبایل قاپ، کیف قاپ، دزد خودرو و موتورسیکلت را دستگیرکرده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراکز انتظامی داد؛ همچنین در امرکنترل و تردد و عابرین 410 نفر مظنون دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس پیشگیری تهران انتقال داده شد.

فرمانده یگان امداد، عملکرد یگان گشت انتظامی در امر مبارزه با مواد مخدر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: واحد های گشت انتظامی در همین بازه زمانی پیروز به کشف 4 هزار و 400 گرم انواع مواد مخدر شدند.

سرهنگ جمعه وند اظهار داشت: یگان امداد فاتب در راستای افزایش و ارتقاء امنیت و آرامش و رضایتمندی شهروندان لحظه ای درنگ نخواهند کرد و با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد نمود و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دستگیری 219 دزد، زورگیر و موبایل قاپ در اردیبهشت ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 219 دزد، زورگیر و موبایل قاپ در اردیبهشت ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید