خبرنگاران گلزار شهدای اهواز غبارروبی شد

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، اهواز - خبرنگاران - به مناسبت 22 اسفند سالروز بزرگداشت شهدا گلزار شهدای اهواز با حضور مقامات استانی غبارروبی و گلباران شد.

خبرنگاران گلزار شهدای اهواز غبارروبی شد

عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان چهارشنبه در آئین مراسم سالروز بزرگداشت شهدا گفت : در سال 1383 با تصویب شورای انقلاب فرهنگی 22 اسفند به عنوان روز شهید و گرامیداشت شهدا نام گذاری شده است .

وی ادامه داد: تمامی برنامه ها ، همایش ها،کنگره ها ، بازدید از خانواده های شهدا و سایر برنامه های دیگر به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و فقط برنامه گلریزان و غبار روبی از گلزار شهدا در دستور کار نهاده شد تا بیعتی با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس داشته باشیم .

فرجیان اضافه کرد : امروز اگر رزمندگان ما در جبهه بیمارستانی و درمانی در جامعه کوشش می نمایند به نوعی ایثار اجتماعی است و برگرفته ازفرهنگ ایثار و شهادت است که در دوران انقلاب و دفاع مقدس و در دفاع از حرم انجام شده است.

آئین غبار روبی از مزار شهدا به مناسبت گرامیداشت 22 اسفند سالروز بزرگداشت شهدا ، با حضور استاندار ، فرماندار و جمعی از مسئولین ، خانواده های معظم شهدا و فرمانده نیرو انتظامی در گلزار شهدای اهواز برگزار گردید .

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران گلزار شهدای اهواز غبارروبی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گلزار شهدای اهواز غبارروبی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید