بوندس لیگا، بایرن مونیخ قعرنشین جدول را در هم کوبید

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، صدرنشین جدول رده بندی بوندس لیگا در بیست و سومین بازی خود در فصل جاری این رقابت ها مقابل تیم قعرنشین به یک پیروزی قاطع دست پیدا کرد.

بوندس لیگا، بایرن مونیخ قعرنشین جدول را در هم کوبید

به گزارش وبلاگ ماه موزیک، دیدارهای روز سوم از هفته بیست و سوم بوندس لیگای آلمان امروز (یکشنبه) با برگزاری یک بازی از ساعت 18 به وقت تهران در استادیوم آلیانتس شهر مونیخ شروع شد که در آن تیم فوتبال بایرن مونیخ، صدرنشین جدول رده بندی رقابت ها مقابل تیم گروتر فورث قعرنشین جدول با نتیجه قاطع 4 بر یک به فزونی رسید.

در این بازی باواریایی ها 79 درصد تملک توپ داشتند و 19 بار توپ را به سمت دروازه حریف شلیک کردند که دو بار آن به وسیله روبرت لواندوفسکی در دقایق 46 و 82، یک بار هم به وسیله اریک ماکسیم چوپو موتینگ در دقیقه 1+90 به گل تبدیل شد. دیگر گل باواریایی ها به لطف اشتباه بازیکن حریف سباستین گریسبک در دقیقه 61 رقم خورد که دروازه خودی را در دقیقه 61 باز کرد. تنها گل تیم گروتر فورث را هم برانیمیر هرگوتا در دقیقه 42 به ثمر رساند.

با این نتیجه بایرن مونیخ ضمن کسب هجدهمین پیروزی اش در این فصل، 55 امتیازی شد و حاشیه امنیتش را در صدر جدول رده بندی رقابت ها به 11 امتیاز افزایش داد. البته در صورتی که بوروسیا دورتموندی رده دومی در بازی امشب خود برابر مونشن گلادباخ (ساعت 20) به فزونی برسد، اختلاف دو تیم بالای جدول دوباره به هشت امتیاز کاهش پیدا خواهد نمود. تیم گروتر فورث هم با 13 امتیاز همچنان در قعر جدول است و کاندیدای اصلی سقوط.

پس از مصاف دورتموند و مونشن گلادباخ، تیم های فوتبال هرتابرلین و لایپزیگ نیز از ساعت 22 به وقت تهران در آخرین بازی از هفته بیست و سوم بوندس لیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بوندس لیگا، بایرن مونیخ قعرنشین جدول را در هم کوبید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوندس لیگا، بایرن مونیخ قعرنشین جدول را در هم کوبید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید